Direct pojišťovna

V roce 2007 zahájila fungování první čistě internetová pojišťovna u nás, Direct. Jejím vlastníkem je britská pojišťovací skupina RSA, která v roce 2010 oslavila již 300 let své existence. V dnešní době jde o významnou pojišťovací skupinu, která působí v téměř všech zemích světa – v České republice právě přes pojišťovnu Direct.

Přímý prodej

Způsobem prodeje svého pojištění je Direct nejmodernější pojišťovnou u nás – prodej probíhá pouze přes internet a telefon, přičemž Direct ani nevyužívá (kromě svého sídla) typických poboček, ve kterých by klienti mohli pojištění sjednávat. To znamená především obrovské snížení nákladů a velkou flexibilitu, což se projevuje i na výhodné ceně pojištění.

Direct se zcela soustředí na neživotní pojištění a v její nabídce nalezneme:

  • Pojištění automobilu
  • Pojištění motocyklu
  • Pojištění nemovitosti a domácnosti
  • Cestovní pojištění (včetně tuzemského)

Povinné ručení

Direct nabízí dvě základní varianty povinného ručení – s limity 35 milionů korun a s limity 70 milionů korun.

  • Obě varianty obsahují zdarma asistenční balíček ASIST
  • V ceně povinného ručení je služba AutoHELP, která zajišťuje, že vždy jednáte pouze se svojí pojišťovnou, i když vám škodu na vozidle způsobí vozidlo pojištěné u jiné pojišťovny, případně auto pojištěné v zahraničí, nebo vůbec nepojištěné
  • Maximální výše bonusu je 50 %
  • Sleva pro pojištění dalších vozidel klienta

Havarijní pojištění

Tři varianty havarijního pojištění kopírují potřeby různých klientů:

  • MINI – je určena pro řidiče, kteří se chtějí pojistit proti nepředvídatelným událostem (vandalismus a živelní události)
  • OPTI+ – rozšiřuje krytá rizika o odcizení
  • MAXI – přidává i krytí pro případ havárie, což znamená, že jde o all-risk havarijní pojištění

Klienti si mohou zvolit výši spoluúčasti z těchto možností:

  • 5 %, ale minimálně 5 000 Kč
  • 10 %, ale minimálně 10 000 Kč
  • 15 %, ale minimálně 15 000 Kč
  • 30 %, ale minimálně 30 000 Kč

V ceně všech stupňů povinného ručení je i rozšířená asistence ASIST+.

Připojištění

  • Pojištění čelního skla, nebo všech skel – limit plnění je volitelný od 2 500 Kč do 30 000 Kč a spoluúčast činí 5 %, kromě havarijního pojištění OPTI+ a MAXI, ke kterým je toto připojištění bez spoluúčasti. Připojištění se vztahuje na všechna běžná rizika.
  • Pojištění proti špatnému stavu vozovky – s limitem plnění až 100 000 Kč
  • Náhradní vozidlo – s limitem až 30 000 Kč (respektive až 2 000 Kč na den), bez časového omezení (po dobu opravy vozidla po pojistné události)
  • Úrazové připojištění – lze volit pojištění řidiče, řidiče+spolujezdce, nebo osob na všech sedačkách ve vozidle, přičemž limit plnění je 80 000 Kč/160 000 Kč až 320 000 Kč/640 000 Kč pro případ smrti/trvalých následků úrazu
  • Připojištění bonusu – bonus neklesá v případě, že způsobíme pojistnou událost

Asistenční služby

Direct nabízí tři balíčky asistenčních služeb. Nejnižší, ASIST, je zdarma pro klienty využívající Direct povinné ručení, ať už v jakékoliv podobě. Vyšší, ASIST+, je zdarma k havarijnímu pojištění. Vrcholná varianta, TOP ASIST, je příplatková.

ASIST obsahuje asistenční služby pro případ havárie, ASIST+ i pro případ poruchy a TOP ASIST je plnohodnotnou asistencí pro všechny myslitelné případy. Všechny tři varianty jsou platné v ČR i v zahraničí, včetně dovozu a přečerpání paliva a podobných služeb.

Příspěvek z rubriky Pojišťovny. Přidat do záložek trvalý odkaz. Komentáře jsou uzavřeny, ale můžete vložit trackback: URL trackbacku.